Snelloket Burgerzaken (stopt op 27 december)

Het snelloket stopt op 27 december!

Drie dagen per week kan je zonder afspraak terecht aan het snelloket van de dienst Burgerzaken in het gemeentehuis.

Het snelloket is open op:

  • maandag: 09.00 - 11.00 uur en 16.30 - 19.00 uur;
  • woensdag: 13.30 - 16.00 uur;
  • vrijdag: 09.00 - 12.00 uur.

Aan dit snelloket kan je (alleen) terecht voor:

  • een adreswijziging;
  • een adreswijziging op EID na controle wijkagent;
  • de aanvraag van aktes;
  • de aanvraag van attesten;
  • aanvraag Kids-ID;
  • afhalen Kids-ID;
  • het afhalen van je eID;
  • je PIN- en PUK-code;
  • een reistoelating minderjarigen;
  • uittreksel uit het strafregister;
  • het wettigen van een handtekening.

Voor alle andere aanvragen en op andere tijdstippen moet je wel een afspraak maken.

Digitaal loket of afspraak? 

Wist je dat je zelf van thuis uit ook heel wat kan regelen? Op deze website kan je 24 uur per dag, 7 dagen per week via het digitaal loket attesten en documenten aanvragen, inschrijven voor evenementen, een melding doen,…

Vind je niet wat je zoekt of wil je graag een afspraak maken? Dit kan online of telefonisch op 013 66 17 15.

Naar top