Klachten

Een klacht is de uiting van ontevredenheid van een burger over het (niet) optreden of handelen van personeelsleden of diensten van het gemeentebestuur.

Bijkomend had de ontevredenheid redelijkerwijze kunnen voorkomen worden.

Een klacht kan dus zowel betrekking hebben op:

  • een foutief verrichten van een handeling of prestatie;
  • het onvriendelijk of onbeleefd verrichten van een handeling;
  • het afwijken van de vastgelegde of gebruikelijke werkwijze;
  • het niet of laattijdig uitvoeren van een handeling of prestatie.

Een klacht kan bij het klachtenmeldpunt worden ingediend:

  • schriftelijk gericht aan lokaal bestuur Tessenderlo, t.a.v. de klachtenco√∂rdinator, Markt 15A, 3980 TESSENDERLO;
  • via klachten@tessenderlo.be (zet dan aub KLACHT in de onderwerpregel);
  • een klacht kan ni√©t mondeling worden meegedeeld.

Let op! Een gewone melding, suggestie of mededeling is geen klacht. Meer informatie vind je bij de rubriek Meldingskaart.

Naar top