De Watergroep stuurt voortaan sms of e-mail bij ongeplande storing

Gepubliceerd op woensdag 23 nov 2022 om 09:00
Om haar klanten beter en sneller te informeren bij ongeplande storingen en werken aan de watervoorziening, begint De Watergroep in de week van 28 november met de automatische verzending van sms’en en e-mails.

Wat houdt deze nieuwe dienstverlening precies in?

De Watergroep paste haar systemen aan om bij ongeplande werken en storingen proactieve communicatie naar klanten en gemeentes uit te sturen. Dit werd in 2022 uitvoerig getest en vervolgens positief geëvalueerd. De automatische meldingen via sms en e-mail worden dan ook een vast onderdeel van de dienstverlening. In Tessenderlo gaat deze service van start in de week van 28 november.

Wat betekent dit voor jou als Looienaar?

Je moet zelf niets doen. De inwoners waarvan De Watergroep een geldig e-mailadres en/of gsm-nummer heeft, worden binnenkort automatisch op de hoogte gebracht bij een ongeplande waterstoring. In die boodschap lees je wat er aan de hand is en wanneer de storing ten laatste van de baan is.

De meest recente informatie over storingen en werken vind je ook terug op de website of kan je navragen via 02 238 96 99.

Naar top